miercuri, 22 iulie 2009

Sfantu Gheorghe


Timp de doua zile si jumatate, timpul meu a fost petrecut privind case care nu pareau la locul lor in Delta, mergand spre si dinspre mare pe un drum nisipos, terapeutic, plesnind tantari, fugind de ei, sau asteptand carnatii nemtesti sa se faca pe gratar. Aproape totul in aceste zile a fost alb negru pentru mine.

Am fost ars pe rand de soare, de vant, de aer conditionat, de papuci, de slipi, de preturi si de pasarile care ma evitau cu mare pricepere.

Nu mi-am facut o parere bine definita asupra locului, insa am invatat ca a vizita Delta nu trebuie sa contina cuvintele "patru stele", "barca rapida", "gratar de piept de pui 27 lei", "gazon", "piscina" sau "digi tv".






















3 comentarii:

gheorghe spunea...

Bărcile rapide sunt necesare, din două motive:
- după ce o să mergi cu o barcă de 5-10CP cu motor în doi timpi o să fii căpiat de zgomotul şi vibraţiile motorului, şi terminat că a trecut lumina buna de dimineaţă şi tu nu ai ajuns încă pe baltă;
- păsările nu au timp să zboare, sunt suprinse de viteza de 40-60km/h, şi au obiceiul să înlemnească. Dacă ai AF bun le poţi fotografia "din zbor".

Unknown spunea...

hmm, nu a fost chiar numai alb si negru, ex. chane :)

Marcian Enache-Poti spunea...

Asa e, mate. Delta merita vazuta la pas molcom, nu din zborul motoarelor de zeci de cai putere, cu inima rupta de cotidian si ochii ageri privind la fiecare colt si umbra din care se ivesc minunatiile furisate. Am fost in repetate randuri cu barcile pescaresti, zgomotoase lespezi de lemn dotate cu motoare de cel mult 20CP. Dar satenii stiu cum sa se apropie de grupurile de pasari, catre final doar vaslind.
Mai adaugam un loc de interes pentru viitor. ;) Promit sa te duc intr-un loc unde-ti va placea si posibil sa ajungi sa adori Delta.